Onze afdelingen
Maak kennis met onze afdelingen
Als je op zoek bent naar een veelzijdige en uitdagende carrière, dan is werken bij PartsPoint iets voor jou. Met ons breed scala aan afdelingen bieden wij tal van mogelijkheden voor persoonlijke en professionele groei. Hieronder nemen we je mee langs onze verschillende afdelingen en lichten we toe wat elke afdeling doet en wat je kan verwachten als je bij ons komt werken.
Onze winkels vormen het hart van ons bedrijf. Hier helpen onze medewerkers zowel professionele als particuliere klanten bij het vinden van de juiste auto-onderdelen. Als je in één van onze winkels werkt zal je al snel merken dat klantentevredenheid centraal staat. In de winkel ben je het gezicht van ons bedrijf en zorg je ervoor dat elke klant met een glimlach de winkel verlaat.
In ons distributiecentrum zorgen we ervoor dat de juiste producten op het juiste moment op de Juiste plaats zijn. Dit is een cruciaal onderdeel van onze bedrijfsvoering. Als je hier werkt, ben je verantwoordelijk voor het efficient en nauwkeurig verwerken van de inkomende en uitgaande goederenstromen zodat onze winkels hun producten snel en in perfecte staat ontvangen.
Ons salesteam is de drijvende kracht achter onze omzet. Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van goede klantenrelaties. Je identificeert nieuwe kansen, onderhandelt over contracten en je zorgt ervoor dat onze klanten de best mogelijke service krijgen.
Onze afdeling netwerk support zorgt ervoor dat onze systemen en netwerken altijd optimaal functioneren. Als je hier werkt, ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en beheren van onze infrastructuur en ben je mede verantwoordelijk voor het beheren van de voorraad in onze winkels. Jouw expertise is onmisbaar voor het waarborgen van de continuïteit van onze bedrijfsvoering.
Onze HR-afdeling is verantwoordelijk voor het aantrekken, ontwikkelen en behouden van talent. Als je hier werkt, ben je betrokken bij werving en selectie, training en ontwikkeling, payroll en het welzijn van onze medewerkers. Jij zorgt ervoor dat ons bedrijf een geweldige plek is om te werken.
Onze marketingafdeling is verantwoordelijk voor het promoten van onze winkels, producten en concepten. Als je hier werkt, ontwikkel je creatieve campagnes, beheer je onze sociale media kanalen en analyseer je markttrends. Jouw inspanningen dragen direct bij aan de groei en het succes van ons bedrijf.
Onze finance-afdeling is de financiële ruggengraat van ons bedrijf. Als je hier werkt, ben je verantwoordelijk voor het beheren van onze financiën, het opstellen van begrotingen en het bewaken van onze financiële gezondheid. Jouw analytische vaardigheden en oog voor detail zijn essentieel voor het maken van weloverwogen zakelijke en financiële beslissingen.
Volg ons
Wil je op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen en aanbiedingen van ons bedrijf? Volg ons dan nu op social media! Door ons te volgen profiteer je van exclusieve voordelen. Bovendien tonen we met leuke posts en video's een kijkje achter de schermen van ons bedrijf. Zo leer je ons beter kennen. Volg ons dus snel, dan mis je niets meer! Een volgverzoek accepteren is slechts één muisklik. Doe het vandaag nog.